Wednesday, 30 July 2014

Alhamdulillah! Syawal kembali lagi :')

Bismillahirrahmanirrahim
Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah giving me chance to update my belog, write something here:')
Hihi, rasa lamanya lahai tinggalkan belogku sayang ini, sibuk ke? 
takpun actually cume tidak diizinkan barangkali. Baru nak berhabuk tapi saya dah mai untuk lap-lap kat sini haha. Macam tu jugak dengan diri kita, upgrade day by day okay!
insyaAllah:') Hari ini dah 3 syawal, sekejap je masa berlalu. Allah.

Balek kampung, lappy tinggal, hanya bawak ipad kepunyaan kakak bersama, kenapa tak update belog? haha. kalau nak tahu saya tak suka update belog gune selain dari lappy, because why? takpuas kalau tak guna lappy, that's all haha.

Anddd line internet dekat kampung like "sisi the put" (siput) haha. very slow and slow.
Allah. Bersabarlah dikau wahai diri haha. Padan mukaa! >_<

Dan sebenarnya rasa belum terlambat nak ucap 
Selamat Hari Raya Maaf Zahir&Batin (SHRMZB) buat seisi keluarga:')

[ Kredit ]

Bila takbir mula bergema, menandakan bermulalah bulan syawal, berlalu sudah bulan ramadhan, semoga ibadah kita di bulan ramadhan diberkati dan dirahmati olehNya. InsyaAllah:') dan keep istiqamah ya!

Bulan syawal yang mulia ini, sambutlah dengan penuh kesyukuran,kemuliaan dan kegembiraan, tanda kemenangan bagi semua umat islam yang telah sebulan berpuasa. Alhamdulillah!

Ku kirimkan salam, dan memohon ampun atas kesilapan dan kekhilafan diri. Teruskan doa buat saudara se-islam kita di sana. Al-fatihah.

Keep pray for ummah! Salam Aidilfitri 1435H
dari saya , Nur Atiqah Ibrahim buat semua kenalan ♡ 

p/s: Bagi saya raya tahun ni, saya tak dapat untuk berasa bergumbira seperti selalu walaupun tahun ini adalah tahun saya full raya with family tanpa sibuk fikir pasal studi memandangkan dua tahun lepas beturut saya raya dalam mode exam tapi suasana raya pun kurang mendapat sambutan seperti selalu. Adakah kerana Ramadhan berlalu dengan sia-sia? Atau bersimpati dengan mereka yang sedang bertarung nyawa di Palestin sana? 
Cukuplah kita berpada-pada. Tak sanggup melihat penderitaan mereka disana :'(
Allahu Allah !

Wallahu'alam. See you next entry ya.
Thank you for reading ! :')

#SalamSyawal1435H#Alhamdulillah#KEEPPRAYFORUMMAH#

No comments:

Post a Comment