Friday, 4 July 2014

:')

Bismilliahirrahmanirrahim
Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah ya Allah. Syukur di atas segala-galanya.
Mohon Allah sentiasa menganugerahkan ilham kepada aku, kedua ibu bapaku,
adik beradikku, murrabiku ,sahabatku , dan muslimin muslimat supaya sentiasa bersyukur dengan nikmat yang ada. Allah. Alhamdulillah:')

[ Kredit ]

Rasa semangat macam dicucuk cucuk setelah menonton drama
"Aku Ada Wali" skrip by Ustazah Fatimah Syarha.
Eheh. Mungkin drama ni dah lama, tapi diri ini yang jauh ketinggalan zaman
huhu. Digerakkan hati menonton menerusi Youtube dan ter'maraton' pulakk. Hee.

Bagus, best , and intipati yang 'awesome' orang putih kate haha.
Seriusly, saya kagum dengan watak perempuan itu , pergantungan dan pengharapan
dia pada Allah tu sangat kuat. Kita bole jadikan tauladan dan ikutan yang baik
selagi mana mematuhi syarak. Allah.

Saya akui, saya manusia kerdil , tapi juga punya hajat dan semangat untuk
menjadi 'mawar yang berduri'. Anda juga kan? :')

[Kredit: Allah knows everything]

Samasama kite renungkan dan selamat beramal.
Mujahadah itu pahit sebab Syurga tu manis (!)
:')
#30DaysOfRamadhan#Day6#Alhamdulillah#


No comments:

Post a Comment